כולם מחפשים אחרי לקוחות חדשים לעסק שלהם. אחת הדרכים הכי יעילות למצוא אותם היא באמצעות קמפיין פרסום באינטרנט. קמפיינים כאלו מציגים מודעה של טקסט או תמונה שנועדה לגרות את הגולש להקליק עליה ולעבור אל… דף נחיתה. בדף הזה המטרה שלכם לגרום לאותו גולש לבצע המרה שמתאימה לכם ולהפוך ללקוח.
דף נחיתה שימשוך לקוחות חדשים לעסק הוא חלק משמעותי בתהליך שלם של תכנון מוקדם, בניית קמפיין פרסום ומשיכה של לקוחות פוטנציאליים אל דף הנחיתה שלכם.
איך בונים דף נחיתה מוצלח?
יש כמה דרכים לבנות דף נחיתה לעסק בצורה נכונה, כזה שימשוך לקוחות חדשים לעסק שלך. ראשית כל חייבים להבין שיש הבדל משמעותי בין בניית דף נחיתה ובין דף תוכן באתר. האחרון נועד להעביר תוכן רלוונטי כלשהו לגולש ואילו הראשון נועד לגרות אותו לבצע פעולה כלשהי (המרה) שתהפוך אותו ללקוח או תקרב אותו לכך.
מה חשוב שיהיה בדף נחיתה שלך:
- חיבור למודעת הפרסום – לא רבים עושים זאת וחבל שכך. חשוב מאוד שהגולש יעבור בטבעיות מהמודעה עליה לחץ אל הדף שלכם. לכן כדאי לשמור על אותה שפה עיצובית ואפילו על קשר בין הכותרת של דף הנחיתה והכותרת או הקריאה לפעולה של המודעה שהובילה אותו לדף.
- כותרת ברורה – המשך ישיר לסעיף הקודם הוא שימוש בכותרת ברורה שמעבירה במהירות את המסר עבור הגולש, לאן הוא הגיע ומה יש בדף הזה.
- התמקדות בגולש – חשוב מאוד שהדף יפנה ישירות לגולש וביתרונות שהוא או היא יכולים ליהנות מהם אם יבצעו את ההמרה הנדרשת (המרה יכולה להיות קניה, רישום לשירות, הצטרפות לרשימת תפוצה וכן הלאה).
- המלצות וחיזוקים – בני אדם אוהבים לבצע פעולה כלשהי (המרה) אם הם יודעים שאחרים עשו זאת קודם לכן והרוויחו מכך. המלצות של לקוחות קודמים או כתבות מפרגנות באמצעי התקשורת השונים יחזקו את התחושה הזאת וידחפו אותם לבצע את הפעולה הנדרשת.
- קריאה לפעולה – המשך לסעיף הקודם הוא כפתור או טופס שיאפשרו את ביצוע הפעולה הנדרשת. הרשמה כלשהי מחייבת טופס הרשמה וחיוג או ביצוע קניה מחייבים לחצן שיאפשר זאת. חשוב שהקריאה לפעולה תהיה זמינה לגולש בדרך הנוחה ביותר.
הערה לפני סיום – בניית דף נחיתה רספונסיבי היא חובה ולא המלצה. חובה שהדף שלכם יהיה מתאים לכל סוגי המסכים או מערכות ההפעלה, בין אם אלו במחשב שולחני, טאבלט או מובייל.
מי מעצב דפי נחיתה?
יש כמה דרכים לעצב דפי נחיתה כיום. האפשרות האחת היא לפנות לחברת עיצוב אתרים או משרד פרסום שמנהל לכם את הקמפיינים והם יטפלו בכך עבורכם. דרך אחרת זולה יותר, אך דורשת יותר הבנה וידע מהצד שלכם היא עיצוב דפי נחיתה במערכת ייעודית לכך.
יש כיום כמה מערכות לבניית דפי נחיתה איכותיים שמציעות בחירה בין תבניות עיצוביות רבות, טפסים אוטומטיים לרישום ישיר לניוזלטר, לחצנים שונים ואפילו חיבור לממשק של מערכת סליקה. באמצעות הכלים הללו אפשר לבנות לבד דף נחיתה לעסק ולשלוט בו מהתחלה ועד הסוף ללא צורך בשירות חיצוני נוסף.
המאמר נכתב בשיתוף עם פורטל Landing Page אשר סוקר מגוון רחב של מערכות לבניית דפי נחיתה בישראל (אקטיב טרייל, רב מסר, שלח מסר וכדומה) או בעולם (מיילצ'ימפ, AWeber וכדומה).